wtorek, 14 marca 2017

Smak(i)Ja - #zakochaniwsmaku

Dziś szybko, krótko i na temat, o kończącym się projekcie TRND Polska oraz Zott Smakija. Udało mi się w końcu dostać, ostatnią partię, której szukałam dość długo, nie rozumiem czemu, jest taki problem z kupieniem wszystkich smaków tej pysznej przekąski. Nie udało mi się w ogóle nigdzie dostać czekoladowej i cynamonowej i naprawdę chciałabym ich spróbować, pozostałe jednak kupiłam, a śmietankowej się naprawdę zakochałam.
Ogólnie lubię kaszkę na mleku, ale nie jakieś tam sztuczne i rzadkie jak na wodzie, tylko takie prawdziwe gęste na mleku. Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie więc Smakija, bo ich kaszki są tak gęste, że można je jeść widelcem! Owocowe dodatki są jak drzemy i przeciery domowej roboty, smakuje po prostu domowo. Ja jednak zakochałam się w śmietankowej, którą mogę jeść trzy razy dziennie, jest naprawdę idealna, odpowiednio słodka, gęsta i baaardzo śmietankowa. Ogólnie warto po nie sięgnąć, jeśli je znajdziecie! Kaszka na mleku to zdecydowanie dobry pomysł na deser, drugie śniadanie, czy przekąskę w środku dnia - i mój sposób na wyeliminowanie czekolady od której byłam mocno uzależniona :D
Zapraszam Was też na stronę https://www.trnd.com/pl/ gdzie sami możecie testować produkty takie jak ten i wiele innych. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz