środa, 28 grudnia 2016

Ekspesssss(owa) recenzja Cafissimo.

Rekomenduj.to wybrało mnie do najlepszego testu produktów odkąd pamiętam. Dostałam ekspres Cafissimo Classic i 15 różnych smaków kapsułek, dziś krótko o nim opowiem.
Ekspres czyli srebrny cud techniki mam u siebie w pokoju, ponieważ jest mały, wygodny i rano bardzo przydatny, kiedy wstaje i już w drodze do łazienki, włączam kawę, która robi się sama, a zdecydowanie należę od osób do których nie należy się odzywać ani podchodzić przed skończeniem porannej kawy. 
Jest spory wybór kapsułek, więc dla każdego miłośnika kawy coś dobrego, ja lubuję się w latte tak więc kawa idealna do niego to espresso o zdecydowanie mocnym smaku. Urządzenie jest łatwe w obsłudze i równie łatwe w czyszczeniu, właściwie nie wymaga super wiedzy czy umiejętności, za to dzięki spieniaczowi do mleka można nabrać umiejętności prawdziwego baristy. Pierwsze latte to było ciekawe doświadczenie i raczej daleko mu było do warstwowej kawy którą można się popisać przed znajomymi, a teraz wciąż mam gości na kawę i tysiąc pomysłów na jej podanie. Okazuje się, że uzależnienie od kofeiny można sobie urozmaicać podając ją z każdym dodatkiem jaki przyjdzie ci do głowy i na milion sposobów. 
Kapsułki o różnych smakach, zapachach i w trzech rodzajach, też nie są tak drogie jak u konkurencji, a w sklepie Tchibo są często promocje i zniżki dla stałych klientów, poza tym można je dostać online na stronie tchibo, na allegro itp. 100% polecam tym którzy nie mają problemów z kawą ale mają je bez niej :D







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz