środa, 4 stycznia 2017

Stypendium Pani Swojego Czasu - Nowy rok, nowe wyzwania.

Cztery dni temu rozpoczęliśmy nowy rok, według większości horoskopów dla mnie będzie to czas, spełnionych marzeń, podróży i sukcesów, ale nawet przeznaczeniu trzeba czasem pomóc. Tak więc niech porażki staną się lekcjami, plany - działaniami, słabości - wyzwaniami, wątpliwości zamieńmy w wiarę a niepewność w impuls do działania. Ja mam jeszcze jedno wyzwanie swoje lenistwo i odkładanie wszystkiego na później czas zmienić w umiejętne zarządzanie swoim czasem i do tego przyda mi się pewne wyjątkowe stypendium, o które już dziś walczę.

Pewna bardzo fajna kobietka bardzo zainteresowała mnie swoją akcją oto co o niej pisze;

Ponieważ już za moment startuje kurs "Zrób to dziś, czyli jak nie odkładać na jutro" ruszamy ze STYPENDIUM PSC! Zapraszam do udziału wszystkie kobiety, które mają w głowie jakieś przedsięwzięcie, z którym chciałyby wyjść do ludzi (blog, firma, fanpejdż, organizacja itp) a CIĄGLE ZWLEKAJĄ.


Mój blog powstał chwilę przed końcem roku, i jest to już moje trzecie podejście do prowadzenia czegoś, co będzie wartościowe nie tylko dla mnie, ale też dla ludzi których mogę zainteresować. Mam dużo do powiedzenia i wiem że wielu z was jest tego ciekawa, problem polega na tym, że nie zawsze mam na to czas, a przynajmniej tak mi się wydaje. Myślę, że każdy sposób by rozkręcić to przedsięwzięcie jest dobrym sposobem. Pewnie i wy macie w głowie jakieś plany i postanowienia, a wydaje wam się że nie macie na to czasu, więc może przekona Was ta dziewczyna która pisze o sobie tak: Nazywam się Ola i jestem Panią Swojego CzasuOd 10 lat uczę jak zarządzać swoim czasem, a moją misją jest sprawienie, by Kobiety uwierzyły w to, że potrafią robić to doskonale. Wierzę, że każda Kobieta potrafi wziąć czas w swoje ręce i zarządzać nim po swojemu - na Kobiecy sposób.Nie jestem coachem, robię głupie miny i czasem mówię "dupa". Jeśli to dla Ciebie problem, to raczej się nie polubimy.


Mnie to przekonuje i liczę, że uda mi się dostać to stypendium, a jeśli nie to i tak nauczę się zarządzać swoim czasem a ten blog stanie się hitem, bo porażki są lekcjami, a wyzwania celami i właśnie taka postawa będzie mi towarzyszyć cały 2017 rok. Wam również tego życzę z całego serca. Jak to powiedział niedawno Keanu Reeves "
Nikt z nas nie opuści tego świata żywy, więc, proszę, przestań się obciążać zbyt wieloma myślami i zakazami. Jedz pyszne jedzenie. Biegaj w słońcu. Skacz do morza. Mów prawdę, która kryje się w twoim sercu. Pozwól sobie na głupoty. dź przyjacielski. Bądź zabawny." a ja dodam znajdź na to wszystko czas ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz